T Nation

What Posters Are In Your Room?

Hmm, dunno how to attach more than one to a post.

The Trooper


A Matter of Life and Death

I have a few ancient zeppelin posters my uncle gave me from way back when.

I’ll be hanging up some of my band t-shirts eventually.

I have a benjamin breeg t-shirt, and an iron maiden concert t(I was there, motherfucker).

beat that IronAbrams.

http://artfiles.art.com/images/-/Warcraft-3-Reign-of-Chaos-Poster-C10096997.jpeg

i might of had posters in my room when i was 5, now its wall to wall mirrors babyyyyyyyyy the only motivation i need is c ing my own ass in surround

[quote]scootcologne wrote:
i might of had posters in my room when i was 5, now its wall to wall mirrors babyyyyyyyyy the only motivation i need is c ing my own ass in surround[/quote]

Fucking twat. Beat me to it :stuck_out_tongue:

a signed iron maiden poster

a signed “rocky balboa” promo canvas print

a pantera flag

dark side of the moon flag


I’ve got the signed/numbered California Trio posters from Pearl Jam’s 2000 tour in my office. They look like Catholic saints, but it’s really a few dudes listening to music and putting together a skateboard.

I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.

[quote]theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.[/quote]

I want theAnj right above me. Not a poster though.

None right now. I forgot them in Iowa.

I do have a postcard taped up that says…

“I have just three things to teach: simplicity, patience, and compassion. These three are your greatest treasures”
-Lao Tzu

none, I have pictures on my wall that’s it

[quote]Renton wrote:
theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.

I want theAnj right above me. Not a poster though.[/quote]

She is right above you!

[quote]pushmepullme wrote:
Renton wrote:
theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.

I want theAnj right above me. Not a poster though.

She is right above you!

[/quote]

Damn. Not quite what I had in mind but I suppose it’ll have to do. :frowning:

[quote]Renton wrote:
pushmepullme wrote:
Renton wrote:
theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.

I want theAnj right above me. Not a poster though.

She is right above you!

Damn. Not quite what I had in mind but I suppose it’ll have to do. :-([/quote]

HAAAAAhahahahaaa! :smiley: That was good, pushmepullme.

OctoberGirl…oh you didn’t mean T-Nation “Posters”

[quote]theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.[/quote]

see, when I read that, I was thinking more along the lines of a good pooing (yeah, it’s not a word, wanna fight about it)

[quote]theAnj wrote:
Renton wrote:
pushmepullme wrote:
Renton wrote:
theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.

I want theAnj right above me. Not a poster though.

She is right above you!

Damn. Not quite what I had in mind but I suppose it’ll have to do. :frowning:

HAAAAAhahahahaaa! :smiley: That was good, pushmepullme.[/quote]

Yeah yeah yeah - I got pwned. But - Hey, how you doin’?

[quote]Renton wrote:
theAnj wrote:
Renton wrote:
pushmepullme wrote:
Renton wrote:
theAnj wrote:
I have this one right above my toilet in my bathroom.

“Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.” -good 'ol Al

I want my guests to be inspired when they pee.

I want theAnj right above me. Not a poster though.

She is right above you!

Damn. Not quite what I had in mind but I suppose it’ll have to do. :frowning:

HAAAAAhahahahaaa! :smiley: That was good, pushmepullme.

Yeah yeah yeah - I got pwned. But - Hey, how you doin’?[/quote]

Bored. Entertain me.

singin to myself “I feel stupid, and contagious, here we are now…”