T Nation

Things That Piss You Off


#1386

Say “like” one more fucking time!!!


#1387

I hate when people lilt at the end of a sentence that is a statement and make is sound kinda like a question maybe…


#1388

Bruh, everyone hates that. Even people who do it hate when other people do it. I deal with this shit almost on a daily basis - it’s rampant in my workplace among the younger females - and there’s a lot of sub-30 females.


#1389

You mean like this, right?


#1390

Ghaaa!

:rageguy:


#1391

Sitting on conference call line for 15+ minutes waiting for people that are out of the office for the day (they set it up)… :rageguy:


#1392

When I leave my car keys with my gym access card at a 24 hour fitness club early morning and have to wait at a diner for a couple hours for a member to show up so I can get my key. Good thing I wanted to do a refeed day today so I sat and ate a couple of meals. Maybe that doesnt piss me off so much after thinking about it. Ha!


#1393

I do believe that’s grounds for retaliatory torture


#1394

Snotty trades suppliers. I called an hvac supplier to get a new contactor switch for my cooling system and the guy gave me the “We only supply professionals” bullshit.

Fuck Mike. He’s an asshole.

I used to sell welding supplies. It went like this- “You have a part number?”.
Customer “Yes. #HC 2468-B”.

Me “Cash or invoice?”…


#1395

When your phone battery reaches that point where loses it’s mind.

Check battery status --> 20%
Look at website–> 15%
Check mail --> 6%
“WTF man!!”
Shuts down


#1396

Blown sprinkler heads
Pointless conversations
Hyper-sensitive people


#1397

Who you calling hyper-sensitive?


#1398

Do you have an iPhone?


#1399

This made me lol! It couldn’t have been more spot on.


#1400

Hematomas in my ears piss me off to no end. Headgear pisses me off more though, so I guess I’m out of luck on that front.

I’ve probably had 10 cc of fluid pulled out of my left ear in the past week.


#1401

from BJJ?


#1402

Yeah. Had to tap to a bow & arrow yesterday because my collar was smashing my ear. I’m pretty sure I would have gutted it out if it had mattered, but fuck did that hurt.

I’ve resigned myself to headgear until the tournament this weekend. These puppies need to heal.


#1403

My car’s crappy “miles to empty” guesstimator did an exciting version of this yesterday, by my math somehow my commute home was 40 miles longer than usual somehow.


#1404

We’re coming up on fireworks amateur hour season. Where the week leading up to and after the 4th, you can bet some moron within a few miles will be launching their crap at 20-30 minute intervals. It’s never all at once, just spaced out enough to keep you awake. I get the first one, yeah have some fun, whatever, but by the 3rd or 4th rally an hour or so later I’m hoping they blow their freaking hands off. (EDIT: ok, not really but damnit some people have to work in the morning).


#1405

Saw a guy who actually did blow his hand off–completely gone, at the wrist. He had attempted to make a ‘sparkler bomb’ by taping a fistful of sparklers together, then lighting them. Unfortunately for him (and his friend who happened to be standing nearby), it was a highly successful endeavor. (I saw him because he managed to blow up one of his eyes as well.)