T Nation

Test Mix Help Please?

I have found a 10ml test mix vail of testosterone propionate (30 mg); testosterone phenylpropionate (60 mg); testosterone isocaproate (60mg); and testosterone decanoate (100 mg) but cannot find much about it on the net, does this sound legit? i dont have much experience with test. thanks alot

Why do you insist on trolling here?

go fuck a moose.

am after some help thats all

[quote] Brook wrote:
Why do you insist on trolling here?

go fuck a moose.[/quote]

lol awesome

[quote]BigDave1 wrote:
am after some help thats all[/quote]

help with fuckin a moose? This isn’t the forum for that.

hahaha Brook!

DG

If you have done ANY research on steroids you would obviously realize what the compound is that you are looking at. It starts with an “S” hope I helped!

suspention am i RIGHT?

[quote]rocketmail wrote:
suspention am i RIGHT?
[/quote]

fail lol, nope sorry

It’s steroid Hangman time!!

S _ _ _ _ _ _ N

[quote]ironjoe wrote:
It’s steroid Hangman time!!

S _ _ _ _ _ _ N[/quote]

LOOOL

Can i get a Z?


…|
…O

[quote]ironjoe wrote:
It’s steroid Hangman time!!

S _ _ _ _ _ _ N[/quote]

S O M E T H I N

win???

god come on OP please read a book or a web page or something

lol this thread cracks me up.

[quote]waylanderxx wrote:
lol this thread cracks me up.[/quote]

love the avatar you know I requested her as a friend on myspace, but I guess I am not awesome enough for her :frowning: damn Korean puppets!!!