T Nation

Steriods online?


#1

Does anyone know if websites online are for real? Thanks.


#2

Don't trust them.


#3

You're better off asking some guys in your gym. But I'm kinda curious if anyone here buys online. I'd think any packages coming into the US would get checked.


#4

lmao. yup they are all very real. if you send them all of your money you will get tons of real steroids. they all always come through. very legit. what a bonehead.


#5

Hate to buck the trend here guys, but I've dealt with a couple of mail order companies who are been excellent and supplied legit gear at very good prices. Sure there is a risk that you might not get your gear but then you don't get the cops following you home from your ilicit gym meeting either...maybe I've just been lucky though?!


#6

Wrong Question. Duh.


#7

postman.. there are absolutely very good and solid online sources. i indulge, myself. the question was simply if online sources are real. wtf? thats the dumbest question i have ever seen posted on this board. i never buy local or at my gym. thats the quickest way to get caught in my town.


#8

A lot of online are legit. I order a few times
with sucess sometime mail slow so plan
your cycle way in advance. Also I never
order more than a $100.00 worth of gear.
So if they don"t deliever I am not of that much money.


#9

kken... you couldnt have said anything dumber. alot of online sources are legit? again i say WHAT THE FUCK?!?! absolutely wrong. the overwhelming majority are scammers. those experienced in the game know this because we have been around long enough to learn the hard way! and you only order $100 at a time? anybody else want to set this young man on fire?


#10

drago1 your right I should not even gave him that information. I have order this way
because the gym I go to has to many undercover cops. So I still trying to find a gear supplier that not a cop.


#11

FOR GODS SAKE WHY WON'T EVERYONE JUST STICK TO RELIABLE DOMESTIC SOURCES!!! IF YOU DON"T HAVE A GOOD SOURCE, ITS NOT THAT HARD TO ASK SOMEONE WHO DOES!!!!!!!!!


#12

Squatty - it ain't always as simple as going up to the local big fella and saying hey where do I get fixed up. I know where I live (Cyprus) unless you are Cypriot (and I'm not) the guys at the gym won't even talk to you because they think you are an untrustworthy foreigner. And as for just buying domestic - not all of us have access to the wide array of stuff some of you can get hold of. Thats probably why people post they can only get this and not that and have to do the best they can with the gear they can get. There is life outside the USA man! :wink:


#13

100 dollars worth of gear isn't enough gas to start your car.

JA


#14

Online is OK, at least my experience has been.


#15

Hey Jackass I didn"t say $100.00 worth
of gear is enough. I buy $100.00 at a time.
If the source in legit I order more. So far
it been good 2 cycles a year.


#16

why is the layout of this thread so fucked up? i have to scroll a mile to the right in order to read the responses.


#17

Pumpdog fucked it up. Blame him.