T Nation

Pole Dancing... Not for Everyone!


#1

If this doesn't make you laugh something is wrong with you!


#2

That's pretty good, even without sound


#3

you at work?...there's sound on the file.


#4

HAHAHAHAHAHA


#5

yeah, no speakers here


#6

Haha, ouch!

That's something that would happen to me, even without the extra...tonnage, lol.


#7

Remind me not to leave mason jars on the table then.


#8

I'll do that...wouldn't want to break your toy for the night.

I'll put a towel down when I leave, I've heard it can get a bit messy. :wink:


#9

I'm KO'ed... Your joke is funnier


#10

lmfao


#11

Something must be wrong with me.


#12

appears as so.


#13

You are just now figuring this out? And I thought I was late to the party.


#14

Haha thats gotta hurt.