T Nation

Merry Christmas

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :frowning:

[quote]Tiribulus wrote:

[quote]FightinIrish26 wrote:<<< You must be a joy to have dinner with tonight.[/quote]We should be spending eternity in the lake of fire FI. We are fully deserving of His most just and terrible judgments, yet by His tender longsuffering mercy even you and Bill Maher can escape. The people I will be celebrating with already have. By the blood of the spotless and pure Lamb of God who took away our sins. You better believe there’s gonna be joy. We will be havin one HALLELUJAH!!! shoutin good time fer sher. My best to you and your family today as well. You know that.
[/quote]

You’re totally insane. Totally.

But yes, Merry Christmas. Hope it was good for you.

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]

HEY! Where have you been lately?

Nice to see you back, J!

[quote]Iron Dwarf wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]

HEY! Where have you been lately?

Nice to see you back, J![/quote]

Oh I’ve been around! Mainly I’ve been working a job that blocks TNation. :frowning:

Good to be back and to still see familiar … usernames? lol

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]
[/quote]
Aw… it’ll be ok, D…

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]
[/quote]
Aw… it’ll be ok, D…[/quote]
You made me happy again

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]
[/quote]
Aw… it’ll be ok, D…[/quote]
You made me happy again[/quote]
SWEET!!

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]
[/quote]
Aw… it’ll be ok, D…[/quote]
You made me happy again[/quote]
SWEET!![/quote]
Im Sexy and I know it

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]
[/quote]
Aw… it’ll be ok, D…[/quote]
You made me happy again[/quote]
SWEET!![/quote]
Im Sexy and I know it[/quote]

I know you are, too!

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]imhungry wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Derek542 wrote:

[quote]jchenky wrote:

[quote]Iron Dwarf wrote:
My brother-in-law gave me a ShakeWeight for Christmas.

:([/quote]

Bring it to the gym with you and use it in between your sets. It has great results…
[/quote]
[/quote]
You contemplated it didn’t you.
[/quote]
Yep

edit: damn picture didnt load :([/quote]
:frowning: I hate that.[/quote]
[/quote]
Aw… it’ll be ok, D…[/quote]
You made me happy again[/quote]
SWEET!![/quote]
Im Sexy and I know it[/quote]

I know you are, too![/quote]
I work out

[quote]FightinIrish26 wrote:

[quote]Tiribulus wrote:

You’re totally insane. Totally.

But yes, Merry Christmas. Hope it was good for you.[/quote]Everyday is good for me man. Like I told Thunderbolt. The greatness of my day depends entirely upon the greatness of my God. Not the circumstances of my short mortal life. Not even watching my beloved country being given over to the very debauchery that’s destroying her can get me down FI. My citizenship is not of this land nor of this world. Ya know I still pray for you. Last time was a few days ago.

“Yeah, OK, Merry Christmas anat. Did you see where they put the car keys?”

How in the world did you get yer hands on Eddie Munster’s baby picture? LOL!!
Jist kiddin. He’s cute as can be and does look like he’s got sumfin up his sleeve dud’t he. LOL!

[quote]Tiribulus wrote:
How in the world did you get yer hands on Eddie Munster’s baby picture? LOL!!
Jist kiddin. He’s cute as can be and does look like he’s got sumfin up his sleeve dud’t he. LOL![/quote]

It’s genetic. People on here used to comment that I look like the cat that ate the canary in my last avatar. Might make this my next one.

[quote]SkyzykS wrote:

[quote]Tiribulus wrote:
How in the world did you get yer hands on Eddie Munster’s baby picture? LOL!!
Jist kiddin. He’s cute as can be and does look like he’s got sumfin up his sleeve dud’t he. LOL![/quote]
It’s genetic. People on here used to comment that I look like the cat that ate the canary in my last avatar. Might make this my next one.
[/quote]Is he yours?