T Nation

LMAO, BB.com Not What You Think

oh man, that’s too funny.

I love how her face expression is the same in every picture. She also looks stoned out of her mind.

(I also like how one of the posters has been cutting since 12/28/07…almost a 1 year cut, he must be looking RIPPED, brah)

here’s her myspace
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=389063875

I think I’m going to be sick.

OP: Please give more warning to posting a link to something like that.

Shit… To think that that girl is sucking some dude’s dick!

OMG, that is pretty bad. She might be the sweetest girl ever but damn, modeling is not for everybody.

She kind of reminds me of Chucky

My evenings reading is set. This is hilarious.

I’m going to play with my makeup today to see if I can get that look.

I might need someone to punch me first.

OP :“My girlfriend is the most beautiful creature in the world, you guys don’t know what you’re talking about.”

Response: “Keyword: creature”

ROFL!

Wow that’s rough.

ROFLMFAO

This has got to be the best comment on the thread:

“Brb Throwing Up”

For all we know, this is the reason why Christine only posts backside pics of herself.

[quote]Gene_lasker wrote:
For all we know, this is the reason why Christine only posts backside pics of herself.[/quote]

The nerve of people that do that!

“Let me guess, she is going through Heroin/PCP withdrawal and has a nasty habit of chewing on bricks??”

Hillarious quote ! lol

Screw you guys! Because of that thread, I nearly died of laugh induced asphyxiation! I’m suing the OP and everyone else involved!

LOL!

[quote]Professor X wrote:
Screw you guys! Because of that thread, I nearly died of laugh induced asphyxiation! I’m suing the OP and everyone else involved![/quote]

lol, come collect!

I was gonna try to be nice until I read her myspace blogs, rofl, effin’ hilarious. I admit it tickles me when an ugly girl tries to step into the arena of the hot chick and gets a nasty wakeup call. That girl has a nasty case of facial dysmorphic disorder.

My personal fave quotes from that thread:

UR GIRLFRIEND LOOKS LIKE SHE WASHES HER FACE EVERY NIGHT WITH A BEAR TRAP.

If car is manual, tell your girl to push the car with you and the dog inside. Pushtart the car and DRIVE DRIVE DRIVE! AND NEVER COME BACK!

no way op is serious. id rather date a used fleshlight then that thing.