T Nation

Hygetropin and Norditropin

Hello meatheads :slightly_smiling:

First off all im New to the forum.
Im from belguim so excuse my spelling.

I ordered 200iu hygetropin (25x8iu) also i ordered 30iu norditropin .

In the past i used blue tops generic stuff 4 months 6iu a day. Came a litle dryer thats it.

Next week i will have it.
I will start at 2iu 7/7 first month than up the dose. After 2-3 months i will use aas but don't now what gotta check with coach because i will have competition Next year belguim nationals.

Any users of hygetropin here?

Regards
Nick

[quote]warrior nick wrote:
Hello meatheads :slight_smile:

First off all im New to the forum.
Im from belguim so excuse my spelling.

I ordered 200iu hygetropin (25x8iu) also i ordered 30iu norditropin .

In the past i used blue tops generic stuff 4 months 6iu a day. Came a litle dryer thats it.

Next week i will have it.
I will start at 2iu 7/7 first month than up the dose. After 2-3 months i will use aas but don’t now what gotta check with coach because i will have competition Next year belguim nationals.

Any users of hygetropin here?

Regards
Nick[/quote]

Hey,

Heb je belgische nordi’s?

Hey nee ze komen van Denemarken.
Zaterdag heb ik ze, zal dan foto’s posten.

Saterday i will have the nordi and 100iu of evogene alley to try out

hey zoop bop meep bop?

What??

[quote]eatliftsleep wrote:
hey zoop bop meep bop?[/quote]

zoop?

Bop meep meep zabadaba!

[quote]Yogi wrote:

zoop?

Bop meep meep zabadaba! [/quote]

hah, yah, wapwop fapfop poopdik penizfase

Hey nee ze komen van Denemarken.
Zaterdag heb ik ze, zal dan foto’s posten.[/quote]

Die zijn bijna zeker vals. Is een topic geweest op DBB

[quote]Yogi wrote:

zoop?

Bop meep meep zabadaba! [/quote]

hah, yah, wapwop fapfop poopdik penizfase
[/quote]

right I’m going to stop this here because I’m finding it way funnier than is acceptable!

Are you guys retarded or something?

@chapeloere ik vind alleen die van Denemarken hier van verschillende bronnen. Toevallig linkje van dat topic? Thx man

Ik had eens iets gelezen over Roemeense Bulgaarse nordi dat die fake zijn.
Maar nordi maakt toch in Denemarken staat op site. Grtz

@chapeloere ik vind alleen die van Denemarken hier van verschillende bronnen. Toevallig linkje van dat topic? Thx man[/quote]

Een link weet ik niet meteen.
Er zou wel generieke hgh inzitten maar ja je had beter gewoon hygetropin gekocht denk ik.
Die nordi’s kreeg ik aangeboden van mijn supplier omdat hij ze niet verkocht geraakt.
Enkel belgische of nederlandse nordi’s zou ik vertrouwen grtz

@chapeloere: Dank je voor de info, heb de link gevonden. Er zou idd wel generic hgh in zitten, ik kan de echtheid zien als ik me niet vergis aan het watermerk op doosje, korte schroefdraad en de inkeping.maar dan nog zijn er precies fakes die dit hebben. De hygetropin is onderweg uit china dus hopelijk raakt het Door de douane. Heb met mijn leverancier gemaild en ga zaterdag eerst de ampull eens deftig controleren. De evogene alley is weer gokken of het wat is op e roids verslag van gorilla met heel hoge igf waarde maar lage hgh mss Door nieuwe technologie wie weet het.

Juist mail gehad van men bron… Hij zegt dat er bijna nergens nog echte nordis zijn m, maar claimt dat ze heel goed werken. Hij zegt als ik echt hg wil ik zijn geno moet kopen die zijn real zegt hij. 30iu voor 300 eur gekke werk pff

Are you guys retarded or something?[/quote]

haha, i guess they were trying to speak dutch

Yeah really funny wow…

Used hygertropin before its good… Mid level hgh got results just as good as serostim IMO best hgh I ever used was Nippertropin great price

How much you paying for 100iu on thehygers?

First time hyge for me i ordered from the .cn site 25x8iu 200iu kit paid 550 usd and 56 usd for transport to belguim with ems. Stiller waiting for it