Experiences with Nebido (Aveed)

Visste ikke at enanthate ble skrevet ut i norge? Apotekene og felleskatalogen fører bare Undecanoat (Nebido). Jeg føler meg 10x bedre og er glad i livet mitt igjen. Hvordan går det for deg?

Du kan få testoviron. Som er en blanding av propionate og enanthate. Eneste problemet er at legen sin protokoll er 250 mg hver 4 uke. Det er så latterlig lol

Jeg er på clomid nå 50 mg om dagen så føler meg helt ok. Er vell oppe i 500 ng/dl . Uten er jeg nede i 200

Jeg har lest flere bøker ang trt nå som jeg kjøpte på amazon. Alle anbefaler 100-200 mg cypionate /enanthate i uken men også 500 iu hcg

Mitt opplegg jeg har planlagt blir vell slik

Mandag 75 mg cypionate

Tirsdag 250 iu hcg

Onsdag ingenting

Torsdag 75 mg cypionate

Fredag 250 iu hcg

Lørdag ingenting

Søndag ingenting

Hvillen dose bruker du? Og hbordan føler du deg egentlig? Tenker ikke bare på fysikken men også mentalt

100mg Enanthat per 3.5 dag. Hcg morgen 250iu dagen før. Anastrozole 0,25mg 24t etter inj sammen med fett. Snakker om mentalt fra før.

Hvorfor anazstrole istedenfor arimidex?

Det er det samme. Det faktiske stoffet heter Anastrozol.

I’m on Nebido/Aveed/Reandron or whatever its called elsewhere, I’m on this and nothing else, Dr won’t prescribe anti-e or HCG, HCG is a no go, anti-e not until I get symptoms of high E2, bloodtests show E2 as normal so far and I dont feel anything weird

My injection frequency is down to 8 weeks now, my first 5-6 weeks feel great although there are some symptoms of high T in the first 1-2 weeks post each injection such as red skin, week 7 & 8 just before the next injection I can notice myself coming down, losing energy and focus etc but its not major I can deal with that until the next, I’m been moving the frequency around since I started so I’m not set yet but I think every 8 weeks is going to work, will be able to tell in another 4 months

The problem with nebido is if you get it every 12 weeks you’re only getting about 9-10mg/day of actual T so thats about 60-70mg per week which is a bit low, most Nebido trails show that with a 12 week frequency long term T levels are about in the middle of the normal range, for my country’s testing thats around 15nmol/L where the range is 9-30, so if you were hoping to get to the high end of a normal level then every 12 weeks isnt going to work

With me doing the injection every 8 weeks I’m effectively getting 13mg/day or around 92mg/week of T but this is an average its not the true picture, in reality its more like 26mg/day for weeks 1-3 post each injection and then 13mg/day for week 4-8 due to the injection staying in the system for 12 weeks so there is always some roll-over

Based on my experience though, I don’t think Nebido is ideal is you intend to get and maintain stable high range normal T levels, Nebido is more spikey, if you do it every 12 weeks you will be middle of normal, if you do it more frequent like me you will be get over normal spikes and then drops to middle of normal later on, T levels on Nebido are only stable if you stick to around every 12 weeks, going under 12 weeks makes it more spikey

1 Like

Hvordan går det? Du har vært et par mnd på nå.
Forbedringer i livskvalitet? Hva er blodprøvene dine nå iforhold til sist?
Og har det påvirket treningen?

Er på clomid 50 mg eod og føler meg ok. Med dette har jeg 14 nmol. Uten har jeg 6 nmol og er helt i kjelleren. Kjøpte clomid på svartemarkede

1 Like

Heisann. Har vært hos samme lege og startet opp med nebido for 10 dager siden. Hva kan jeg forvente meg? Når begynner det merkes effekt?

If you’re a hyper T metabolizer Nedbido will fail you, meaning you metabolize test fast.

Heisann. Kult med flere norske her inne. Kanon å dele erfaringer. Jeg har selv startet TRT med Nebido. Tatt 1 dose. Skal ta neste dose om 4 uker.
Hva kan jeg forvente?

Heisann. Er du enda her inne på forumet?

ja jeg er her

jeg har ikke begynt enda, det er dessverre veldig dårlig behandlingsmetoder her i norge, nebido er det eneste man kan få og det er det mange som ikke liker pga ustabile nivåer. jeg har fått resept på testoviron, men dette var en eldgammel protokoll. 250 mg hver 4 uke. noe som er helt forferdelig og viser hvor langt norge har og gå på dette. jeg har kjøpt inn testosteron enanthate på svartemarkede og kommer til å bruke 150 mg av dette i uken. dette vil gi meg høyt testosteron men innenfore referanseverdiene. ca mellom 800-1200 ng /dl og uten å øke østrogen forhåpentligvis. 150 mg vil funke ganske bra. 200 tror jeg vil bli litt mye. jeg kommer nok til å få økt livskvalitet og livet mitt snudd på hodet til det positive. jeg har også kjøpt Nandrolone Pga ryggproblemer. har fått prolaps og er langstidssykemeldt, så vil nok bruke 150 mg nandrolone også for at prolapsen skal heale og tilslutt bli bra! jeg har mye kunnskap om dette og skjønner hva du går gjennom. jeg har mange som komemr til meg med dette. du kan nå meg på 45 13 11 39 om det er noe

må nevne at grunnen til at jeg ikke har begynt enda er pga jeg har arvelig hårtap i familien. så vil finne en løsning på hårtap før jeg starter. da har jeg enten hårtransplantasjon eller hårsystem, må finne ut av det først, så begynner jeg nok i slutten av året :slight_smile:

Takk skal du ha for informativt svar. Er på ferie nå så har ikke så mye tid å svare nå men skal kontakte deg når jeg er hjemme. Er du på FB?

ja har FB, tror jeg starter TRT selv nå idag. er lei av å være feit, slapp, null energi , syk og super slow mo gains fra trening. jeg pinner min første idag

det er mange børre lund på FB, jeg vet ikke hvem av de du er

Profilbildet med oransje skidress

okei adder deg

jeg har ikke profilbildet, heter Andre