T Nation

CNN Breaking News!

Britney Spears filed for divorce?

LMFAO!

what a joke that CNN considers that BREAKING NEWS!

britney spears is awesome.

At least Federline has his rap career to fall back on.

He’s lucky he didn’t sign a pre-nup.

At least Kev has his 'rasslin career to fall back on. And his child support to his illigitimate kids.

If I was federline, I would ask for a paternity test b4 I payed child support.

[quote]ska7e wrote:
At least Federline has his rap career to fall back on.[/quote]

LOL!

I have no idea what she saw in him in the first place.

I wonder who’s keeping the kids… Is k-fed paying for child support?

jet

[quote]ska7e wrote:
At least Federline has his rap career to fall back on.[/quote]

You’re right. :slight_smile:

That Federline loser is one lucky sack of shit. He’ll come away with millions – probably not half, but at least many millions – and now he gets to go out and bang hot chicks again with reckless abandon instead of banging that fat, Cheetoh-munching slob.

[quote]Reef wrote:
He’s lucky he didn’t sign a pre-nup.[/quote]

Actually he did… and apparently he is going to get verrrrry little. I guess he will get like $350K and half of their $7M home (as opposed to getting some of that $120M plus bankroll).

Anyone got any over/under on how fast he blows through that cash? I give him 6 months.

yeah, K-Fed is probably the most envied & despised person to pop his head up in a while. I heard rumors that he had “beef” with that other rapper/ wrestler guy John Cena. Hilarious…

How many people actually fit into that category? Professional Wrestler, Rap artist, back up dancer… and he was married to a pop star? and a dead beat dad to top it off? Hopefully the impact this loser has on our society won’t be too substantial.

I wonder how many dumb-ass, hood-rat wanna be dancer punks actually look up to him? Britney should do the world a favor and slip a little something toxic in his food. Or at least stop going back to the loser…

[quote]jbnh007 wrote:
I wonder how many dumb-ass, hood-rat wanna be dancer punks actually look up to him? Britney should do the world a favor and slip a little something toxic in his food. Or at least stop going back to the loser…[/quote]

I would say he mirrors a lot of the U.S.'s youth. Most nowadays try to act and look like that turd.

[quote]PGA wrote:
jbnh007 wrote:
I wonder how many dumb-ass, hood-rat wanna be dancer punks actually look up to him? Britney should do the world a favor and slip a little something toxic in his food. Or at least stop going back to the loser…

I would say he mirrors a lot of the U.S.'s youth. Most nowadays try to act and look like that turd.[/quote]

Word.

[quote]PGA wrote:
I would say he mirrors a lot of the U.S.'s youth. Most nowadays try to act and look like that turd.[/quote]

Rest assured, everyone I know and associate with thinks he and his kind are douchebags with a capital D.

That shit might fly with yankees, but not here in the South.

[quote]Ghost22 wrote:

Rest assured, everyone I know and associate with thinks he and his kind are douchebags with a capital D.

That shit might fly with yankees, but not here in the South.[/quote]

Whoa! easy there, I’m from CT and I don’t know anyone who even remotely likes him.

Britney’s from the south and she MARRIED him!!!

[quote]jbnh007 wrote:
How many people actually fit into that category? Professional Wrestler, Rap artist, back up dancer… and he was married to a pop star? and a dead beat dad to top it off? …[/quote]

I agree. Even after marrying Brittney, who terribly outclasses him, K-Fed is still trashy!

BTW, her first husband, Jason Alexander, is way hotter than K-Fed, and seemingly a lot nicer, like a boy next door. Too bad she didn’t stay with him instead, it may have prevented her having become involved with K-Fed.

[quote]chinadoll wrote:
jbnh007 wrote:
How many people actually fit into that category? Professional Wrestler, Rap artist, back up dancer… and he was married to a pop star? and a dead beat dad to top it off? …

I agree. Even after marrying Brittney, who terribly outclasses him, K-Fed is still trashy!

BTW, her first husband, Jason Alexander, is way hotter than K-Fed, and seemingly a lot nicer, like a boy next door. Too bad she didn’t stay with him instead, it may have prevented her having become involved with K-Fed.
[/quote]

Britney outclassing ANYONE is a stretch, but K-Fed is a POS.

Take care of your babies, man!

[quote]jbnh007 wrote:
yeah, K-Fed is probably the most envied & despised person to pop his head up in a while. I heard rumors that he had “beef” with that other rapper/ wrestler guy John Cena. Hilarious…

http://www.youtube.com/watch?v=_kGPGbaF7NE

This is awesome!