Beginning the 5/3/1 for the First Time

Hi,

I’ve been looking for some way too get stronger other then just 5x5 and wanna try this out.
i havent bought the book, only read online, and im not sure wether i should do the original 5/3/1 from 2009, 5/3/1 Reloaded or 5/3/1 1.1-2-3-4.

Hope too hear from someone.
Sry for the spelling i’m from denmark and not use too writing in english.

Have a good one

Det er et fantastisk system. Men hvis ikke engang du vil betale de 20 dollar Hans bog koster, tror du så nogen er motiveret for at hjælpe?. Han lever af det her!. Har 531 i 1. og 2. edition, 531 for powerlifting og Beyond 531, har betalt for alle 4 bøger og de er pengene værd

1 Like

Du er nødt til at læse originalen, ellers er Beyond 531 total volapyk. Der forklarer han det grundlæggende og hans filosofier. Det er det bedste jeg nogensinde har læst om træning, det er no bullshit. Virkelig en øjenåbner. Når du har læst originalen, så kig på det program der hedder 5´s pro (5´s progression). Det er det han anbefaler begyndere af hans program.

Det er noteret. Og jo det er måske de 20 værd men jeg skrev den besked samme dag som jeg fandt programmet, og vis jeg skulle smide penge efter alle programmer og ider jeg læser om ville jeg ret hurtigt blive fattig. Har kørt det her i denne uge, og har tænkt mig at fortsætte på det. Kan rigtig godt lide dynamikken i det. Tror min lørdag aften skal bruges på at læse den bog. Jeg var bare bange for at jeg ville bruge et outdatet program. men det bliver til den originale bog tak for svarende.