T Nation

Anybody Have Food Dreams

So i started a cycle of Cheat to Lose diet. I started 3days ago and each night i’ve had a dream about eating food. I was wondering if anyone gets the same thing? I’m not worried or anything, i think its funny

Used to get them all the time during wrestling season. I’d actually have dreams where the food was chasing me. God I don’t miss making weight.

I’ve been on some sort of restricted carb diet for several years now, and I have a monthly dream that I “accidentally” eat carbs when I was not supposed to… I normally wake up and have to think twice about it.

damn ZMA.

[quote]CJK wrote:

damn ZMA.[/quote]

The first night I took ZMA I woke up from a lucid dream in which I was being blown around by some crazy wind. The air vent was blowing on my face in real life. Freaked me right the fuck out.

Anyway, no, no food dreams for me. What the hell is wrong with you guys?

No, but I had a fantastic sex dream last night. Thanks for asking.

I dream about waffles, steak, beer, steak with beer, boobies, boobies with waffles…

My life is great…

[quote]Sick Rick wrote:
I dream about pancakes, steak, beer, steak with beer, boobies, boobies with waffles…

My life is great…[/quote]

thats better

[quote]boyscout wrote:

Anyway, no, no food dreams for me. What the hell is wrong with you guys?[/quote]

Hey! There is nothing wrong with dreaming about food.

Food occupies my mind CONSTANTLY throughout the day. It’s only normal for it to sneak into my slumber sometimes, too.

haha a couple nights ago i dreamed about taco bell. i lost a ton of weight and havent eaten it in years. i used to go all out there too.

im actually going there later tonight. i all ready checked out the nutrition calculator and im allotting myself around 1200 cals. im also trying to gain weight now so im not overly concerned.

I’m on vacation in Maine with my family, and I’ve been having dreams about drinking and girls… Can’t wait to get back to college.

I’m usually on a restricted carb diet as well and I had a dream about a week ago I ate some pastries I got pissed and woke up. LoL

nope.

Wishes he could remember sex dreams :frowning:

[quote]CJK wrote:
I’ve been on some sort of restricted carb diet for several years now, and I have a monthly dream that I “accidentally” eat carbs when I was not supposed to… I normally wake up and have to think twice about it.

damn ZMA.[/quote]

Same thing here. I am being very strict on a diet, then I have a dream where I cheat. It wakes me up as if it’s a nightmare, and then I realize all is well. Crazy shit.

I dream about it then I wake up and EAT IT

<3 bulking

No But when I use to get REAL REAL drunk, b/c I was so dehydrated I would dream about water. Hated that shit

i have very angry dreams at the moment been carb restricted for close too 2 months and been just destroying various ppl in my life, ppl i dont have anythign to do with anymore.

i had a vivid dream last night about steak and beer. i could actually taste both of them. woke up with incredible hunger.